Monday, December 14, 2009

Pelbagai Pendapatan Secara Online

Salam sejahtera semua...

Siapa yang tidak mahu jika berpeluang menjana pendapatan tanpa mengeluarkan walau sesen pun sebagai modal,benar bukan? Pada masa ini,ramai individu sering tertipu dengan anjuran dan tawaran yang menjanjikan ribuan ringgit sebagai habuan jika menyertai program mereka. Jangan jadi salah seorang daripada mereka yang tertipu. Memang bukan semua program tersebut bertujuan untuk memanipulasi peserta namun begitu berhati-hati lah sebelum terkena pada batang hidung sendiri. Paling kurang buat penyelidikan tentang program tersebut terlebih dahulu. Hitung congak dulu kebenaran faktanya nya dan buat kesimpulan sebelum menyertai sesuatu program itu,jika tidak anda sendiri yang rugi jika membuat keputusan terburu-buru.

Disini saya ingin berkongsi beberapa sistem pendapatan secara online yang mungkin dapat membantu anda menjana pendapatan sampingan.Semua mudah dan senang untuk disertai,percuma sahaja.Tidak perlu bayar sesen pun,anda cuma perlu daftar,klik atau perkenalkan kepada rakan-rakan.Ataupun anda boleh bermula dengan menulis blog seperti ini kemudian daftarkan diri ke google adsense yang mana anda akan dibayar berdasarkan iklan Google yang di klik oleh pembaca atau pelawat blog anda.Juga beberapa program lain yang akan saya terangkan satu persatu nanti.Teruskan membaca untuk info lebih terperinci.



Program-program dalam senarai



Trafik percuma

Jika anda sudah mempunyai blog atau website sendiri,anda perlu mendapatkan trafik untuk menambahkan pengunjung ke blog atau web anda. Ini adalah salah satu cara mendapatkan trafik ke web anda secara percuma sambil menjana pendapatan apabila ada pembaca anda klik pada banner anda.Untuk mendaftar sila klik


Google Front Page




FwebTraffic.com




RevenueMagic.com




DownlineBuilderDirect.com

1 comments:

Anonymous said...

ok, terima kasih.
kunjungi juga http://Acme-People-Search.com/signup.php?ref=1260558992AIGP
untuk mendapatkan bisnis online.

Post a Comment

Jom Berhenti Merokok

Jom Langsing

Search This Blog